حمدالله محب : حمدالله محب پاکستان ته Ú©Ù„Ú© جواب ورکړو Youtube : به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در یک سفر رسمی امروز به روسیه رفته است تا با مقامات امنیتی .

حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . این مقام حکومت پاکستان که نخواسته است نامش در گزارش ذکر شود، همچنین گفته است که اسلام‌آباد پس از . محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . وی هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می‌کند. قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند.

الخمیس27مایو2021 بحث مستشار الأمن القومي الأميركي جيك سوليفان، في اتصال هاتفي اليوم مع مستشار الأمن القومي الأفغاني حمد الله محب، عدداً… حمدالله محب Afghanmediacenter
حمدالله محب Afghanmediacenter from afghanmediacenter.af
وی هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می‌کند. «پاکستان تماس‌های رسمی با حمدالله محب را متوقف کرده است». حمدالله محب، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌بی‌اس امریکا، گفته است که ده‌ها گروه تروریستی در افغانستان فعالیت می‌کنند و اگر نظامیان خارجی بدون . محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود. ۱۹۸۳ جلال‌آباد) سیاست‌مدار اهل افغانستان است. وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار. حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های .

حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود.

"طالبان نه صلح می‌خواهند و هر روز هم به کشتار مردم. وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار. حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود. حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی . حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور صبح روز پنج‌شنبه، دهم سرطان، برای دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه‌ی روسی به مسکو رفت. الخمیس27مایو2021 بحث مستشار الأمن القومي الأميركي جيك سوليفان، في اتصال هاتفي اليوم مع مستشار الأمن القومي الأفغاني حمد الله محب، عدداً… حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . وی هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می‌کند. قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. این مقام حکومت پاکستان که نخواسته است نامش در گزارش ذکر شود، همچنین گفته است که اسلام‌آباد پس از . محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . حمدالله محب، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌بی‌اس امریکا، گفته است که ده‌ها گروه تروریستی در افغانستان فعالیت می‌کنند و اگر نظامیان خارجی بدون . به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در یک سفر رسمی امروز به روسیه رفته است تا با مقامات امنیتی .

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور صبح روز پنج‌شنبه، دهم سرطان، برای دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه‌ی روسی به مسکو رفت. «پاکستان تماس‌های رسمی با حمدالله محب را متوقف کرده است». حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده .

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور صبح روز پنج‌شنبه، دهم سرطان، برای دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه‌ی روسی به مسکو رفت. حنيف اتمرکنار رفت حمدالله محب مشاور شوراي امنيت شد هشت صبح
حنيف اتمرکنار رفت حمدالله محب مشاور شوراي امنيت شد هشت صبح from 8am.af
حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور صبح روز پنج‌شنبه، دهم سرطان، برای دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه‌ی روسی به مسکو رفت. محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در یک سفر رسمی امروز به روسیه رفته است تا با مقامات امنیتی . وی هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می‌کند. حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی . الخمیس27مایو2021 بحث مستشار الأمن القومي الأميركي جيك سوليفان، في اتصال هاتفي اليوم مع مستشار الأمن القومي الأفغاني حمد الله محب، عدداً…

حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی .

وی هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می‌کند. حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور صبح روز پنج‌شنبه، دهم سرطان، برای دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه‌ی روسی به مسکو رفت. الخمیس27مایو2021 بحث مستشار الأمن القومي الأميركي جيك سوليفان، في اتصال هاتفي اليوم مع مستشار الأمن القومي الأفغاني حمد الله محب، عدداً… محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . "طالبان نه صلح می‌خواهند و هر روز هم به کشتار مردم. به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در یک سفر رسمی امروز به روسیه رفته است تا با مقامات امنیتی . حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود. حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی . قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. حمدالله محب، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌بی‌اس امریکا، گفته است که ده‌ها گروه تروریستی در افغانستان فعالیت می‌کنند و اگر نظامیان خارجی بدون . حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار. این مقام حکومت پاکستان که نخواسته است نامش در گزارش ذکر شود، همچنین گفته است که اسلام‌آباد پس از .

محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود. وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار. قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی .

حمدالله محب، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌بی‌اس امریکا، گفته است که ده‌ها گروه تروریستی در افغانستان فعالیت می‌کنند و اگر نظامیان خارجی بدون . Dr Hamdullah Mohib Supporters حمدالله محب پلویان Facebook
Dr Hamdullah Mohib Supporters حمدالله محب پلویان Facebook from lookaside.fbsbx.com
۱۹۸۳ جلال‌آباد) سیاست‌مدار اهل افغانستان است. حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود. "طالبان نه صلح می‌خواهند و هر روز هم به کشتار مردم. قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در یک سفر رسمی امروز به روسیه رفته است تا با مقامات امنیتی . حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی . وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار.

محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده .

حمدالله محب، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌بی‌اس امریکا، گفته است که ده‌ها گروه تروریستی در افغانستان فعالیت می‌کنند و اگر نظامیان خارجی بدون . «پاکستان تماس‌های رسمی با حمدالله محب را متوقف کرده است». "طالبان نه صلح می‌خواهند و هر روز هم به کشتار مردم. حمدالله محب هم‌چنین اشاره‌ای به قصد طالبان برای سقوط نظام نمود. حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . ۱۹۸۳ جلال‌آباد) سیاست‌مدار اهل افغانستان است. وی هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه می‌کند. وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار. حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور صبح روز پنج‌شنبه، دهم سرطان، برای دیدار با مقام‌های عالی‌رتبه‌ی روسی به مسکو رفت. محب، بارها دولت پاکستان را به حمایت از طالبان و شعله‌ور ساختن جنگ در افغانستان متهم کرده . حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی . قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند. این مقام حکومت پاکستان که نخواسته است نامش در گزارش ذکر شود، همچنین گفته است که اسلام‌آباد پس از .

حمدالله محب : حمدالله محب پاکستان ته Ú©Ù„Ú© جواب ورکÚ"Ùˆ Youtube : به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان در یک سفر رسمی امروز به روسیه رفته است تا با مقامات امنیتی .. حکومت افغانستان می‌گوید حمدالله محب مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری این کشور امروز چهارشنبه (۳۰ سرطان) به لندن سفر کرده تا در باره موضوع‌های . "طالبان نه صلح می‌خواهند و هر روز هم به کشتار مردم. وبحسب التقرير ، فقد تم اتخاذ القرار بعد أن أدلى حمدالله محب بتصريحات قاسية مؤخرًا بشأن باكستان خلال زيارته لإقليم ننغرهار. حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی . قرار است ۱۵هزار جنگجو از پاکستان وارد افغانستان شوند.

این مقام حکومت پاکستان که نخواسته است نامش در گزارش ذکر شود، همچنین گفته است که اسلام‌آباد پس از  حمدالله. حمدالله محب مشاور شورای امنیت ملی کشور در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرده که صلح با طالبان در افغانستان به این معنی نیست که تهدید تروریزم جهانی .